Semrakrbck Gunluk bir yere giderken bebek arabasi kullanmamak icin Kanguru almak istiyorum ama bebegim 2 aylik kacinci ayda kullaniliyor acaba
anna Semrakrbck Benim kangru dpgumdan itibaren kullaniliyor, ben de sanırım 1 aydan sonra kullanmaya başladım, hata bit dönem ev icinde kullandım çünkü bebek sürekli kucakta gezmesi istoyordu. Süpürge çalıştırıp evi supururken kangruda uyutuyordum
Yamanikomm Semrakrbck Benim kangurumda yenidigandan itibaren mamadus ergonomik uc ayligiz suan kullaniyorum
Nurella______ Semrakrbck doğduğundan beri kullanıyorum aşırı rahat. Bebeğime aldığım en mükemmel parça diyebilirim 🤩
ikiartibirfilm anna Hangi kanguruyu kullaniyorsunuz acaba bende bakiyorum bebeğim bir aylik ama karar veremedim cevremde kullanan yok
Semrakrbck Yamanikomm ya bide ben hep disarda goruyorm millet kullaniyor ama sanki elimle sirtini tutmazsam dusecek gibi geliyor ya da kopar bisey olur diye
EceEgemen28 Semrakrbck ben 1.audan beri kullanıyorum cnm yenidoğan aparatı olanları tercih edebilirsin bnmki Kraft çok memnunum
Rabiacelebi Solomonbaby kullanıyorum çok memnunum 2 aylık bebeğim yeni doğan aparatiyla birlikte kullaniyorum
aNewMommy Semrakrbck 2 aylıkken kullanmaya başladım. Kanguru alacaksanız chicco easy fit önermiyorum sırt ağrısı yapıyor bel desteği yok aklınızda bulunsun.
Rabiacelebi Semrakrbck çok kolay bı kre kemerlerini ayarliyosunuz sonra hemen bebeği oturtup kollrini takip kemerini takiyosunuz bu kadar