Prensesannisii Merhaba kızlar bebeğim 2 buçuk aylık sık ve kokulu kaka yapıyor sadece anne sütü alıyor neden olabilir acaba sizlerin başına geldi mi doktora götürdünüz mü ve doktor ne dedi
yaseminoztrk Prensesannisii mama içiyorsa ondan oluyor. Benim kızımın da öyle sık yapmıyor ama gazı bile çok kokulu oluyor
yaseminoztrk Prensesannisii o zaman sizin yediklerinizle alakalı olabilir. Tüketilen besinlerde sebep oluyormuş çünkü. Anne sütüyle beslendiği bölümü okumadım sanırım o yüzden mama dedim