Sütüm çok azdı şimdi daha iyi sağım yapıyorum 1 sattte 90 cc cıkıyor 3 saatte bir ama bebeğini emziriyorum yoruluyor az emiyor uyuya kalıyor aç kalıyor uyanıyor memem de çok vakit geçiriyor o yüzden uyandırmak dert saatler gecıyor böyle mama vermeye gerek yok sütüm yeter diye düşünüyorum ama yorulduğu ıcın olmuyor ne yapmalıyım mamayı tamamen bıraksam mememı emıp doyup uyur mu