Hamsicikk 2bebislianni Seden elbir güzellik merkezi üzerine hamile kaldım doğum yaptım hala çıkmadı cok memnunum sur yapının orda ayni zamanda abende güzellik uzmanıyım canim çalışmıyorum doğum nedeniyle ama memnun kalirsiniz
laliko35 2bebislianni bende estetisyenim benim size nacizane tavsiyem poliklinik araştırın bursa da da güzel poliklinikler var banu öncel diye bir bayan hekimin polikliniği var araştırın oranın cihazları güzel