nazatamina 44 bedenim eylulde dugunumuz var bir yakinimizin trendyol dan veya guvenilir instagram adresinden nerelerden elbise falan aliyorsunuz gunlukte lazim
Honki_Ponki nazatamina Arkadaşım moda selvimden almıştı çok güzel bir abiye begendi ve gelmişti ama ben güvenipte alamıyorum sitelerden
hunilimomm nazatamina ben lcw dan almıştım kuzenimin düğünde geçen yıl hem günlük giyim icin de uygun tesetturlumusunuz
iyilik80 nazatamina kapalimisiniz kapali degilseniz trendyolmillanin elbiseleri guzel ve uygun oluyor genelde
nazatamina Honki_Ponki bende arastiriyotum ama buyuk beden sinirinda olunca yasli isi aryler cikiyor karsima veya cok pahali seyler oluyor
nazatamina iyilik80 acigim bir iki kere trendyol milladan aldim ama yakasi cok kapali geldi nogdu beni secemedim heralde