Sahinftma Viomi v2 pro kullanıyorum silmeyi h denemedim ihtiyaç duymadım sadece süpürsün yeter diye düşünüyordum zaten alırkende ve gerçekten elim ayağım oldu bir yere çıkınca bile gözüm arkada kalmıyo gelirken misafir getirsem ya da heryeri toplayıp gidiyorum süpürüyor yani o kadar rahatladım ki anlatamam bende her gün her gün süpürge açardım deliye dönerdim şimdi çok rahat oturuyorum başlatıyorum ben keyfime bakıyorum o temizliğine o kadar şeye para dökerken böyle bir lüksten mahrum kalmamak lazım bence