Zehrabaysan Gul-bsr ben de var weewel in aslında hiç düşünmemiştim satmayı ama nerde ikamet ediyorsunuz
2205 Gul-bsr ben trendyoldan sıfır 300 e almıştım şimdi 400 olmuş. İkinci el alana kadar ondan alabilirsin
Rodin124 Gul-bsr telefona uyumlu kameram var gözlemi telefon uygulaması üzerinden yapıyorsunuz başka kamera hediye geldi ondan satıyorum
Gul-bsr Kagansmother satanda olur inşallah bebekler büyüyünce kenara kaldırılıyor böyle ürünler genelde
Zehrabaysan Gul-bsr weweel 815 bebekten 650 TL’ye aldım bakabilirsiniz hiçbir yerinde çizik bile yok 400 e verebilirim hem görüntülü hem sesli .aynı zamanda şarkıda çalabiliyorsunuz
Gul-bsr bgm_clk11 merhaba ben sadace kamera istemiyorum görüntüde istiyorum yani telefondan izlemek istemiyorum sadace