Nasıl geçti bu süreç bebeğiniz siz işteyken durdu mu süt yetiştirebildiniz mi sağlığında falan herhangi bir sorun oldu mu mama vermeyi düşünmüyorum zaten gece yattıktan sonra öğlen 12-1 e kadar uyuyan bir bebek inşallah işe başlayınca da öyle devam eder 4 gibi zaten işten çıkıcam buzlukta sütlerim var günde 3-4 kez daha sağmaya devam edicem nasıl olur sizce biraz fikire ihtiyacım var 😑