Babysharkkdutdut Eylülde kuzenimin düğünü var kına için abiyem varda bu düğüne olur mu olursa güzel mi sizce
_elmaliturtam Babysharkkdutdut ben pek beğenmedim. Herkesin zevki farkı tabi. Şafak giyim var orada çok güzel elbiseler takımlar vs var tavsiye ederim bir göz atın
Yengecanne_ Zevk meselesi ama hiç beğenmedim.Ben de tesettürlüyüm bu arada 😊 size çok daha yakışacak modeller vardır
dilekutza Babysharkkdutdut Bence sade ve şık :) Kapalı bir bayan olarak da size çok yakışır bence abartıdan uzak olmasıyla da :)
Zeynepalya_ve_annesi Babysharkkdutdut kimin dugununde giy3cegine baglı k3ndi kiz kardesin icinse cok koyu kayninin dugunu yada yegenlerinin sunneti icinse guzel