Sibelaslan Bebeğim üç aylık doktor kontrolüne gittiğimizde doktor havalar çok sıcak günde bir çay kaşığı su verebilirsin sakıncası yok demişti bildiğiniz kaliteli bebekler için su markası önerir misiniz
Ozlemay Sibelaslan eriklinin suyunu alıyorum kaynatıyorum bekleyip soğuyunca veriyorum 4 aylık olmamıza 5 gün kaldı çok sıvçcak diye 15 gündür veriyorum
Sibelaslan OESKIDENDI tamm teşekürler Ankara’da yaşıyorum sular acayip kokuyor kaynatsam bile suda garip bi tat var
Sibelaslan OESKIDENDI evet bende hazır AÜ alıcam ozamn bebekler için varsa trendyolla falan bakıyım ozamn