Kızlar lactamil diye bi süt artttırıcı çay almıştım. İçemedim çilekli bi tadı var. Boşa gidecek çay biraz da pahalı. Eşim içebilir mi bu çayı? İçinde vitaminler var ve anason biberiye papatya falan var. Aslında diğer anne çaylarını da başka biri içse ne olur acaba?