Mavs Bebeğim doğdu 3 gün normal şekilde kakasını yaptı daha sonraki 3 gün hiç kakasını yapmadı sadece çiş yaptı sonraki 2 gün günde bir kez yaptı son günlerde de 2 3 kez yapıyor ama sıvı gibi az yapıyor neden olabilir
Mom987 Mavs İshal değil o yenidoganlar öyle yapar. İlk kakası mekonyumdur. Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. Yenidoğan kakası cıvık olur 😊
zhrayca2001 Mavs benim bebeğim 2 aylık ve günde 1 bazen 2 3 kere sarı sıvı şeklinde kakasını yapıyo canım bu gayet normal 😇
tgcanl Mavs 2 aylık benim bebeğim hala sıvı ve sarı muhtemelen ek gıdaya kadar böyle sürecek, kabız olup kakasını yapamadığı zaman bile endişe etmeyin bebeklerde katı kaka olmuyor kabız olduğunda da sıvı kaka yapacak
ArdicEge Mavs yenidoğan bebek anne sütüyle beslenşiyorsa kakasının rengi altın sarısı ve cıvık olur ☺️ Ne kadar böyle sürer bilmiyorum heralde ek gıdaya baslayana kadardır, biz 45 günlügüz bu sekilde. Korkmayın en normali en sağlıklısı o sekilde olması🌸🙏🏻
Mom987 Mavs Sadece anne sutu alan bebeklerin kakasi böyle olur. Rengi de sari olur. Mama içenlerin ki daha kati olur ama anne sutu ile beslenene gore normal zaten bu ishal degil. Ek gıdayi ağırlıkli alınca katilasir ama zaten duzelmelik durum yok cunku normal sivi ve sari olması.🍀