Merhaba Hanımlarrrr🐣
İş yerinden bir ablamız Mayıs ayında normal doğum yaptı. İlk başta özele gidiyordu daha sonrasın da devlete sevk ettiler özel bölgesinde bir sıkıntı mı ne varmış yürürken bile diken üstünde hareket ediyordu. Tam 3 kilo 950 gram bir kızımız dünyaya geldi 🐥 ama ne yazık ki doğumu çok kötü geçmiş 🥴 çok fazla canının acıdığını ve her yerini kestiklerini söylemişti. Hala yürümesin de sıkıntı var atılan dikişler de hiçbir sorun yok dikişleri tutmuş ama idrarını ve kakasını yaparken canının çok yandığını söylüyor doktora muayene gidiyorlar yara tutmuş ve dokuları birleşmiyormuş, normal doğum değil de sezaryen doğum yapmış olsaydı bile yine aynı sıkıntı olacakmış öyle söylemişler. Plastik cerrahisine gidip estetik dikiş olması gerekiyormuş. Yani orası tekrardan açılıp dikilecek narkoz alınması gerekiyormuş 😖😖 ne ilişkiye girebiliyor ne tuvaletini yapabiliyor ne de yürüyebiliyor
Bu durum hiç başına gelen oldu mu ya da duyan? Bir öneriniz var mı bu süreçte hangi hastaneye doktora gitmek gerekir?