Semrakrbck benim oğlum Ocak doğumlu, 40ı çıktıktan sonra bile çıkarıp gezdiriyordum, hiç hasta olmadı çok şükür dikkat ettim. Hava almak iyi geliyor.. şuan yaz aylarındayız üşümez tabi ama güneş ışınlarına dikkat edin, müslin örtüsünü yanınızda bulundurun. Direkt güneş ışınlarına maruz kalmasın, gözüne gelmesin vs diye. Şimdiye kadar hiç çıkarmadıysanız kalabalığı görüp rahatsız olabilir ama geçer 🌺