Oguuu26 Kızlar adetliyken bacak tüylerimi alabilirmiyim dün oldum doğumdan sonra ilk defa bu arada hafifledim resmen🤩 malum bayram bacaklarımı alsam olur mu yoksa günah mı kiii
adastra Oguuu26 Günah mı değil mi bilmiyorum ama canınız her zamankinden daha fazla acır, hassas oluyor vücut bu dönemde
Mom727272 Oguuu26 ya sanırım adetken ya da adet bittikten sonra mi ne tüyler çok hızlı uzuyor, o yüzden adet sonrası almanız daha iyi. Ayrıca daha hassas olunuyor.
Ahazize Oguuu26 alınmaz diye biliyorum çünkü gusül abdesi alırken onlarında yıkanması gerekiyor ama ben alıyorum zorda kalınca🙄
Mavisinannesi6064 Oguuu26 Günah sevap diyemem ama kıllarınız cok cabuk uzamasın diyorsanız adetinizin bitiminden 3 gün sonrasını bekleyin hormonlar degiştigi için çok çabuk uzar
Akbasrabia Oguuu26 yani bende almıştım adetliyken yengem de günah bari tüyleri topla da banyo yaparken onlara da su tut demiştim gençtim daha açıkçası toplayıp da adetim bitene kadar bekletip banyo yaparkende yıkamadım saçma gelmişti bana o zaman 😄
BKumsal Oguuu26 Yani abdestli iken almak daha doğru dinimizce. Onun dışında o dönemde hem ağrı eşiği düşük oluyor hem de kıllar çabuk çıkıyor normalinden.