Kızlar kızım yarın 16 aylık olacak ve evde ayak ucunda yürüyor. Normal yürüyor sonra bi anda ucuna basarak yürüyor ve yine normal şekilde yürüyor. Yani şöyle 2 metre mesafeyi hem normal hem ayak ucunda yürüyor. Dışarda fazla yapmıyor nerdeyse hiç. Yürüteç soracaklar içinde 6 aydan 8 aya kadar kullandı. Ilk adımlarında 1 ay zaten parmak ucunda yürüme oldu. Ama şu 1 2 aydır yine parmak ucunda yürüyor. Neden olabilir bilmiyorum da. Oyun mu sanıyor ki? Babasıyla ikimiz balerin misin deyip gülüyoruz 😄