Hanımlar merhaba,
Bugün başlıkta bahsettiğim scooterı aldım kızıma. Yalnız bazı şeylerden tam emin olamadım. Özellikle ebeveyn kontrolü için olan koluyla tekerleklere yön verilemiyor. Çocuk kendi yön vereceğinde de sağa ve sola yatırması gerekiyor. Çevirerek yön veremiyor yani.
Sormak istediğim, başlıkta bahsettiğim scooterı alıp sorun yaşayan oldu mu? Veya tüm scooterlar da yön verme bu şekilde mi oluyor? İade etmeyi düşündüm ama yorumlarınızı da almak istedim. Şimdiden teşekkürler.🙏