Sincapbebek Selamlar e bebekte oto koltuklarında indirim var biz de almayı düşünüyoruz oğlum 13 aylık. Memnun kaldığınız ürünleri yazar mısınız 360 dönmesi falan önemli değil yatışı güzel olsun isofix Li olması daha iyi sanırım tavsiyelerinizi bekliyorum.
gozdesh Sincapbebek be safe izi comfort x3 kullanıyoruz memnunuz. Bebeğim normalde arabada kucak ister ama buna koyunca hiç ağlamıyor seviyor. Yatış pozisyonu olarak da çok rahat. 3 kademeden oluşuyor.
Nursemomm_ Sincapbebek besafe izi turn l_size 360° 8 saatlik uzun yol yaptık oğlum 2 şer saat 2 uyku yaptı evde uyuyormuş gibi. Çok rahattı.
GokSuM Yatışı en fazla olan joie fx every stage. Çok memnunum. Bebeğim içine girince susuyor. terletme yapıyor 360° dönmüyor. bunlar eksi özellikler.