Merhabalar
Birçok il değiştirmek durumunda kaldım ve en sonunda ağır bir grip geçiriyorum doktorların verdiği ilaçlar hafifletmiyor bile. Siz ne yaptınız bu durumda nasıl geçirdiniz? Emziriyorum bebeğim 9 aylık, iki gündür uyurken bile maske takıyorum bebeğime geçmesin diye, neler yapabilirim başka? Şimdiden teşekkürler 🤗