28 aylıktı başladığım da 1.5 ay oldu nerdeyse bikaç günde çözdü ilk gün tam 11 kez yaptı Bi kere kakasını tuvalete yaptı o bana umut oldu oğlum ıslaklığı sevmez zaten o yüzden alışması çok zor olmadı pis oldu diyip ağlamaya başladı her defasında ve gerçkten sabırlı olmak gerekiyor ilk günler gece bez bağladım ama 2 gün sonra vazgeçtim çünkü süreci uzatacağını düşündüm bağlamadım 3 gün ıslattı ve kalktı sonrasında tutmayı öğrendi şuan artık sormuyorum çişin var mı diye Bi şekilde belli ediyor bazen de hadi gel Bi tuvalete gidelim diyorum bu şekilde öğrendi çok şükür Allah kolaylık versin zor ama geçecek inşallah şuan da bile hala kaçırma lar oluyor ama normal mümkün olduğunca takip ediyorum bide ben şortla alıştırdım daha kolay oldu çabuk ıslanıyor diye bide hadi çişini yap bak sana bitter çikolata vericem falan diyordum ama bunu çok uzatmadım alışkanlığa dönmesin diye..