Berilelif ayyy umut oldunuz resmen bana. Aslinda bizim oturmayla alakali bi problemimiz yok, oturuyor da yapmiyor. Kalkiyor 10 dakika sonra yapiyor. Bizimki de tutuyor evde de okar 3 4 saatte bir yapiyor cisini ama tuttugu icin mi yoksa grlmedigi icin mi bilemiyorum. Gece hic bezlemedim kaldirmadim da, sabaha kuru kalkti 9a kadar yapmamis. Kakasini da oturdu kendisi yapti . Ama iste cis olmuyor yani geldigi gibi birakiyor bence🙈 ay duzelecek dimi . Maalesef calisiyorum 10 gun bayram izni, bakiciya sarkacak yoksa 10 gunde biraz ogrense bari