Eda639 Ne sen sor ne ben söylüyim… 4 ay boyunca kusmaktan birşey yiyemedm açlıktan ağlıyordum artık. Tam geçti dedim böbrek taşı düşürmeye başladım o bitti derken erken doğum riskim oldu devamlı nts bağlandım. Oda geçti herşey iyidi normal doğum bekliyorduk oğlum kıpırdamadı diye acil sezaryen oldum. Kendimi, psikolojimi hiç hazırlamadım diye o sezaryen acısı çok fena geldi bana hala unutamıyorum. Yataktan ilk kalkış hala aklımda o yüzden 2.çocuk düşünmüyorum. Allah herkese sorunsuz gebelik, doğum nasip etsin😊