Merhaba kızlar, 27 günlük kızım var bugüne kadar çok rahat geldik hiç sıkıntımız olmadı ama artık gaz sancıları başladı sürekli ıkınıyor memedeyken kıpkırmızı oluyor istemiyor çekiyor kendini. Akşamları sütüm azaldığı için 60cc hipp mama veriyorum acaba o mu yapıyordur ?