Kızım 41 günlük dün alış verişe çıktık dışarıda giymek için şık güzel terlik arıyorum 38 giyiyorum 39 denedim olmadı 40 denedim olmadı her Mağza da eşimden utandım artık giyip gittim ayakkabı 38 mesala doğum dan ayak büyüyor mu hala ödemli mi vücudum basına böyle bi şey gelen var mi