Sabah kuaföre gittim, saçlarımı kestirip bakımını yaptırdım. Eve geldim, limonlu suyumu içip, fit kahvaltımı yaptım. tarçınlı türk kahvemi içtim arada. Sonra termal taytımı çekip, 30 dakika leslie, 10 dakika darbuka show oryantal oynadım. Duşumu aldım, yeşil çayımı demledim şuan onu içiyorum.Ve 3 haftadır ben Bütün bunları yaparken eşim izliyor ve bana inanamıyor 🤨 bu sen değilsin diyor. Evet bu eski ben değilim. Dolabın başını bekleyen, haftada 3 defa eve lahmacun kebap söyleyen, yaş pasta gömen ben değilim. Özgüvensiz, göbeği sarkan, saçları birbirine girip dibi gelen ben değilim. Kilom yüzünden ilişkiyi bile zorla yapan ben değilim. Bu değişik bir Ben’im. Eşimin hayranlıkla izlediği, 3 haftada verdiğim 5 kilo bile vücudumda farkedilmişken, eşimin iltifatları bir bir sıralanırken, bunun tadını hiçbir yemekte bulamıyorum. Hakikaten zayıflamanın tadı hiçbir yemekte yok 👍
Geç olmadan başlayın kızlar. Bu duyguyu tarif edecek hiçbir kelime yok inanın. Sizleri seviyorum ❤️ hepimiz çok güzeliz😍