Hanımlar 3 ay olucak sezeryan olalı göbeğim olduğu gibi duruyor çoğunluğun böyle sanırım, dikişlere bişey olmasın diye medikal korselerinden şu kalın olanlardan kullanıyorum ama çalışmaya başlıcam hiç bi pantolonum olmuyor, onların içine giremesem de yeni kotlar alıcam ama göbeğim için neler yapabilirim ? Sezeryan sonrası yamuna tarzı telli korselere ne zaman başlayabilirim etkili olur mu kullananlardan öneriler bekliyorum 🤗🤗😘