SeDef5 kızımın biri 9 aylıkken, diğeri 12 aylıkken emekledi. Kardeşler, ikizlerin bile gelişimi farklı yürüme arkadaşımız var onunla gideceği yere gidiyo bi yere park edip emekleyerek devam ediyorlar 😂😂😂 18 aya kadar yürümezlerse bi DR götürürüm şuan için sıkıntı yapmıyorum ☺️