Zaten zor uyuyan bi bebeğim var zordan ziyade az 🙄 gerçi uykuya da direniyor yani. Neyse 3 bucuk aydan beri dönüyor fakat şimdilerde 360 derece dönmeyi öğrendi o yüzden sürekli dönmek istiyor dönerken kendini uyandırıyor 30 40 dk olan öğle uykuları 20 dk ya düştü 😮💨 yanına yastık sıkıştırıyorum bu sefer dönemediği için sinirlenip ağlıyor ve sonuç yine UYANIYOR 🙄 çözüm önerilerinize açığım…(şuan tatildeyiz beşik yok yatakta tek başına yatıyor beşikte de dönüyor zaten😂)
ps: bebeğim 4 ay 23 günlük