Honkiponkitorino Bebeğim 3 aylık 20 günlükken emzik denemeye başladık ama uzun süreli hiç bi emziği emmiyor ağzından atıyor büyüdükçe emzik emme alışkanlığı kazanır mı
Mavi-64 Honkiponkitorino kazanır canım ben önce hafif şekerli su ile başladım ama şekeri çok çok az sonra normal suya bandırıp verdim ve şuan emziksiz uyumuyor bebeğim 5 aylık bu arada😊
Grlnl Honkiponkitorino yaa bende küçükken vermedim. 2 aylıkken vermeye çalıştım. 3 tane emzik denedim aventinkini tutuyor sadece o da ya çok aç olduğu zaman ya da uyurken. O da 10 dk sadece. Verirken en az 20 kere geri atıyor. Sanırım biraz geç kaldık. Memeye alıştı. Biberondan kendi sütümü veriyorum bazen onu bile almamaya başladı. Dolaba süt koymuştum. Onlar bedava gidicek siye korkmaya başladım bende 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Brsnysr Honkiponkitorino kızım 5 aylık şuan yeni yeni alıştırmaya başladık bizde bakalım hurmaya batırıp verioz alışasiya yanmasın diye de biraz su verioz
Hipatya Honkiponkitorino ben 2 aylıkken verdim. Önce istemedi ara ara denedim tuttu emziği ama öyle gün boyu vermiyorum sadece uykuya geçişte veriyorum uyuduğu gibi alıyorum ağzından bir nevi uykuya geçişi kolaylaştırmak için
Honkiponkitorino Grlnl bende öyle sürekli emzik alıyorum şuan sadece bibs kauçuk emzik tutuyor onu da atıyor bi süre sonra
Tubili Honkiponkitorino tutar canım biz de ilk uçak yolculuğumuzu kızım o aylardayken yapmıştık . Kulakları için emzik denemeleri yapıyordum başarılı oldu. Ama sadece uyurken arıyor emziği başka almıyor.
Kubra9 Bizde 3 ay 3 günlüğüz emizik için bende çalşmalar yapıyorum ama tutmuyor 2 saniye emer gibi yapıp atıyo hmn son olarak awentin aldım bende inşallah tutar ilerleyen zamanda 🤔😇
Nohutannesi Honkiponkitorino 7,5 aylıkken alıştırabildim anca🙄uyurken veriyorum rahatlık oluyor onun dışında almaz hala da pek aramaz