yerli-yummymummy Benim kızım basmıyordu bile, şu an 12,5 aylık yeni yeni elimden yutup destekli yürüyor. Arkadaşımın çocuğu 11. Ayda bildiğin yürüdü büyük insan gibiydi.
Eğer hareketliyse güçlü bir bebekse sorun yoktur içiniz rahat etsin derseniz doktora götürün.