Yelda35 [url=https://www.hizliresim.com/jd1vj1c][img]https://i.hizliresim.com/jd1vj1c.jpeg[/img][/url] Kızlar bu ne ısırık mı? İsilik mi? Alerji mi kollarında var sadece kakasında birşey yok. İzmir çok sıcak ve nemli ondan olabilir mi ?
nneslihan Yelda35 sadece el kısmında mı var? Isırık olabilir belki. isilik daha küçük oluyor yani bizimki öyleydi, Alerji olsa vücuduna yayılır