Kızım 13 aylık 2-3 aydır göğüsleri ergenliğe girecekmiş gibi büyümüş duruyor. Doktora getirdik hasta olduğu için tahlil yapmadı ama endokrinr yönlendirdi 2-3 ay sonrası için . Başına böyle bişi gelen var mı . Okuduğum forumlarda erken ergenlik 8-9 yaşlarında başlıyor.