Doğum yapalı 4 ay oldu saçım aşırı aşırı dökülüyor burada aynı bu post açılmıştı okudum ama doğal zeytinyağı harç pek bir şey göremedim okuyamadım yani.evde şunu yaptım düzeldi diyeceğiniz bir şey var mı ? Doğal zeytinyağı bulma şansım da yok.hastaneye gidecektim randevu alamadım dolu hep .eşim de o kadar bıktı ki saçını kel yapalım diyor 😢😢her taraf saç oldu saçımı açmam imkansız zaten mahvolur her yer