UmmuOnurEge Ek gıdaya başlayalı 18 gün oluyor 6 ay 18 günlüğüz kabızlıkla başımız belada resmen zeytinyağı iciriyorum çörek otu yağlı iciriyorum ama fayda etmedi öneriniz varmi arkadaşlar 🤦😒🙄
Kk41 UmmuOnurEge kabız olunca hemen yulaflı kuru kayısı pişiriyorum kahvaltıda onu yediriyorum fayda ediyor
ilahiyatci_Mom UmmuOnurEge kükürtsüz gün kurusu kayısısını az suda haşlayın sonra suyuyla beraber esin ve suyunu içirip tanesini yedirn bebeğim asırı kabız bir bebek ve hiçbişey etki etmedi bugüne kadar 15 gün yapmadıgını doktor doktor gezdgimizi biliyorum bu iyi geliyor deneyin pişman olmazsınız