Stellaa Kızlar bebeğim 15 aylık. Avent cam biberon kullanıyorduk kırıldı. Yenisini almak da boşa masraf gibi geldi ama haksız mıyım acaba? Biberonu 1 yaşından sonra çok önermiyorlar zaten ama her gece yatmadan önce devam sütü veriyordum şimdi onu neyle verebilirim? Başka marka biberondan içmedi bu arada
Annesininpamuguzeynepelif Stellaa ben hep avent kullandım canım, bizimkide başkasını kabul etmedi, 1,5 yaşında, biberonu tamamen bırakmadı malesef..
Naaaaazzzzzz Stellaa yok daha uygun zaten bebeğiniz başkasını içmiyorsa ne yapacaksınız ki ☺️ben sürekli pp biberon kullanıyorum zaten cocuk büyüdükçe pp geçmek daha mantıklı sürekli atıyor cami kırar kendinede zarar verebilir
Tugba10-5 Stellaa aynısı geçen başımıza geldi başka biberon aldık kesinlikle içmedi mecbur gittik yine aynı biberondan aldık uç kısmından kaynaklı bence :(