Miranbebek34 2 aylık bebeğe soğuk algınlığı surubu verme. O nasıl doktor adını bile söylemeden ver diyor. Öncelikle doktorunu değiştir. Eczaneden bebek viksi al. Göğsüne sırtına ve ayaklarının altına sür. Şurup olarak ateşi 38 üzerinde olursa sadece calpol vermeni tavsiye ederim. Çünkü cok küçük daha. Soğuk algınlığı şuruplarını kesinlikle tavsye etmiyorum gecen hasta olduğunda oğluma verdiğimde dahada kötü oldu. Tabii yinede siz iyi bir doktora götürmenizde fayda var