Mom064 İki gün önce saçlarımı düzleştirdim fişten çektikten 5 dk sonra kızım yatagın üzerine uzandı elini değdi annecimm uf o dedim sonra uf uf dedi eline uf yaptı başkada hiçbir tepki vermedi bende değmedi sandım dün bişiyi yoktu parmagında ama bugun kabarmıs ben buna napabilirim 11 aylık🤷🏻♀️ https://resimyukle.link/i/44KImP
Urazkom Mom064 çok korktuğum şeylerden biridir. Bende düzleştirici kullanırım hemen kaldırırım aklım çıkıyor eline alacak diye 🙄 teramisin sürebilirsin eline ama uykudayken sür ağzına almasın, yinede doktorunuz varsa danışın. Geçmiş olsun
CankizimRavzam Mom064 Hemen yumurta akı sür annesi hem acısını alır hem de iyileşmesi hızlanır bide kantaron yağı sür geçer ALLAHİN da izniyle 🥰
Ruzgarcan Mom064 çok geçmiş olsun geçen gün benim oğlumda elini sac tavaba vurdu 3 parmağı öyle oldu bepanthol sürdüm birde o balonları eşim iğneyle patlattı sonra hemen iyileşti
Mom064 Urazkom yetişebilecegi biryerde değildi aslında🙈ama kendisi biraz yaramaz bi anlık dikkatsizliğime geldi çok üzüldüm
Mom064 Ruzgarcan eczacı ve 112ciye sorduk iğneyle orayı patlatsın sudocrem sürsün bileyi kalmaz demis
Eise Mom064 baya kötü yanmış üzülmenizi istemem ama :( Bundan sonra fişten çıkarınca kapatıp çekmeceye kaldırın bence orda da soğuyor :( kantaron yağı öneriliyor yanığa ama iz kalmasın diye su toplamasına ne iyi gelir bilmiyorum