minikkoglumm kızlar geceden beri ateş var 38-39 tek tek böyle döküntüler farkettim sabah ne olabilir doktora götürwyimmi? https://www.hizliresim.com/sxqsw40 https://www.hizliresim.com/ojira6g https://www.hizliresim.com/7fskqhi
Mrsde05 minikkoglumm 6. Hastalık mı acaba bizde 3 günün sonunda döküntü başlamıştı ve 3 gün ateşi çok yüksekti
Eternity minikkoglumm Bunlar sinek ısırığına benziyor. 6. hastalık olunca döküntüler böyle değil daha isilik tarzında oluyor. Doktora götürün
Esraa- 6.hastalık.evet. Bnmde geçen hafta oldu oğlmda. Ateşi biter bitmez bunlar çıktı yüz ve sırtnda. Hastalığın son evresiymiş bir çeşit virüs işte. Korkmanza gerek yok bir kaç güne onlarda gder