Merhaba kızlar kızım 4 buçuk aylık son 4 5 gündür her emmesinde kaka yapıyor hayır bu normal mi? Kilo almasını etkiler mi acaba yeni Doğduğunda böyleydi ama şuan kaka sayısının azalması gerekmiyor mu her emmede kaka yapması beni tedirgin etmeye başladı