Ecitah2 Merhabalar 18 aylık oğlumun boyu 80 cm kilosu 11 , halen 1 yaş kıyafetlerini giyiyor . Çok iştahlı bir bebek değil ama ne yedireceğimi ne vereceğimi şaşırdım . Öneriniz var mı?
Ksd Ecitah2 valla canım şükret bence kilosu gayet iyi benim kızım da herseyi yiyor cok şükür iştahı var uykusu güzel düzenli ama kilo almıyor 14 aylık kilosunda kaldı 14 aylikken 10 kilo idi şimdi şimdi 22 aylık hala 10 kilo boy 90 cm bilmiyorum ki alan çocuk bi parça ekmek ile bile kilo alıyor benim ki yer almaz anlamadım tüm değerleri de çok güzel anlamadım
Marjinal_Anne2 Ecitah2 ah ah kilo ve boy konusu o kadar canımı sıkıyor ki 4aydor ne uzamış ne almış doktora git gel helak olduk , artık bayramdan sonrA iyice baktıracağıZ çölyak hastalığı olabilir dedi doktor 😣 yemeyen cocuk yemiyor Ya cidden
Mom987 Ecitah2 Eklemek istiyorum boyu kilosu normal hemde aile olarak uzun boylu var mi diye sordum.🍀
Ecitah2 Marjinal_Anne2 valla stresten artık biz de helak olduk . Yemek yedirmek ölüm gibi geliyor . Her çocuğun gelişimi farklıdır biliyoruz ama çevremizdeki yaşıtlarına göre hep kısa ve zayıf . Genetik olduğunun da farkındayım boy olayının ama aynı boylara sahip olduğumuz ailelerin çocukları da 5-7 cm hep uzun. Nerede yanlışlık yapıyoruz bilmiyorum.
CankizimRavzam Ecitah2 Bence gayet normal canım niye bu kadar taktın ki doktor da normal der hem benim kızımda 18 aylık 9.5 kilo 80 cm doktorumuz gayet normal olduğunu söyledi 💐
Marjinal_Anne2 Ecitah2 evet işte tam anlatmak istediğim bu insanlara , kıyaslama değilde gelişim olarak geriden geldiğimizi belirtmek.. çok zor Ya Cidden dünden çok takmıştım napcam halen bilmiyorum yani
Ecitah2 Mom987 çok uzun bir aile değiliz ama , bizim gibi çok uzun olmayan çevremizde olan eşlerin bebekleri uzun bizden . Hem de 5-6 cm
demirboy Marjinal_Anne2 benimki de içmiyor kaşıkla veriyorum beyaz plastik kaşıklar var ya o şekilde içiriyorum bir şeyler izlerken. Normalde tv izletmiyorum hiç izlemedi ama bu mamayı içirirken açıyorum