Kızlar oğlum 25günlük burnu 1haftadır tıkalı hırıltılı nefes alıp veriyo. Doktor serum damla verdi onu kullandım ama fayda etmedi. O damlayı damlatıp burun aspiratörüyle çekmemi tavsiye ettiler. Sizce agızla çekilen mi daha hızlı burnunu açar yoksa o aspiratörden mi almam lazım. Şimdi eczaneye gidiyorum siz ne kullanmıştınız ne tavsiye edersiniz. Mis gibi uyuyan bebek şimdi Uyumuyo çok huysuz. Sıcaklardan da bunalıyor. Ne yapmam lazm bilmiyorum