Kızlar 2 aylık bebeğim var. Son birkaç gündür bezinde somun rengi pembemsi bi leke görüyordum. Doktora götürdüm kan idrar alındı bunlar temiz çıktı. Doktor vajinasına baktı bi kırmızılık var içinde tahriş gibi o da anlayamadı. Daha önce başına böyle bişey gelen varmı? Çok da huzursuz yavrum 😔 Ne yapmam gerekiyor?