Merhaba güzel anneler. Bebeğim 1,5 yaşında, denize gidecez, meşhur myminibaby kollukları alıcaktım ama hiç bir yerde stok yok, ayın sonuna doğru bekleniyormuş. Bende nabaiji kemerli kolluklardan baktım Tıswın modeli olandan. Satıcı 2yaşından belirtmiş ama 1,5luk bebeğe de olurmuş dedi kemerleri ayarlanabiliyormış diye. Kullananlar varmı acaba?