Aarel Aşı yeri 10 gun oldu fakat bacagındaki şişti yara oldu gibi doktora goturmelımıyım resım nasıl eklenıyor ekleyemedım
demetdemircioglu Aarel ay benim kızımda öyle oldu oğlumda olmamıştı buz kompleks yapın dedi hemsire ama kızım yaptırmadı tabi ki kebdiliğinden geçti şimdi ama hala kırmızı mor gibi (16 gün oldu yaptıralı) arı sokmuş gibi sert şişmişti bacağı
demetdemircioglu Aarel böyle kabuk gibi değildi benim kızımın ki arı sokmuş gibiydi sadece iğne izi vardı
demetdemircioglu Aarel çocukta bir değişiklik varsa doktora götürün belki alerji ilacı verirler benim kızımda herhangi bir değişiklik yoktu yürümesi falanda normal
Aarel demetdemircioglu herseyı normal koşuyor bıle ozaman bende buz yapmaya calısım yaptırırsa tabı 😊