Byzkrts 13 nisanda bir tavuk aldım kayınpederim kasap o verdi donuk du bende hiö çözmeden dondurucuya attım bugün çıkardım yaptım yedim tarihine baktım 12 nisan diyor son kullanma tarhi ama hiç çözülmemiş bugün çözdüm bir sorun olurmu kızlar emziriyorumda