ElifAtas29 Merhaba. Hippteki fark için kendi verdikleri cevap şu şekilde:. "Organik Combiotic biberon formüllerimiz, karton kutudaki organik süt formüllerimizden farklı olarak; yararlı bakteriler olan probiyotik mikroorganizmaları ve prebiyotik lifleri içerir. Bu mikroorganizmalar bağışıklık sistemini desteklemeye ve sindirim sistemini düzenlemeye yardımcıdır. Prebiyotikler ise sindirim sistemini
düzenlemeye ve bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcı olan probiyotik mikroorganizmaların bağırsakta gelişimini ve yaşamını destekler.Sevgiler."
Ben ikizlerim ilk doğduğunda hipp combiotik kullandım, anne sütüne en yakın diye. Ama ikisine de kabızlık yaptı, gaz sıkıntımız zaten vardı. Sonra Bebelac gold kullanmaya başladık, iyi geldi. Küçük bir kutu alıp deneyin, iyi gelirse devam edersiniz