Gokats2006 40 günlükten beri oğluma kullanılıyorum şuan 13 aylık dişlerini ateşsiz salyasız çıkarttı 8 tane dişimiz var. Hastalandı kaç kez ateşinin çok yükseldiğini bilmem ben kehribarın enerjisine inanıyorum ve gerçekten çok faydasını gördüm yiğenimdede kullanmıştık memnun kalmıştık sizede tavsiye ederim. Doğal taşların enerjisine inanıyorsanız tabi.