Merhaba anneler 6 aylık kızım var. Evden çalışıyorum yoğun bi şekilde, bebişime annem bakıyor. Eşim de vardiyalı çalıştığı için bu aralar fazla zaman geçiremiyoruz. Bayramdan sonraki gün için 1 günlük İstanbul’a yakın bir tatil yeri ayarlamış kızımızı 1 gece bırakıp gidelim diyor. Bende bırakmam oda gelsin diyorum. Eşimde onu kabul etmiyor. Gönlüm bırakmaya el vermiyor acaba bu yeni anne olduğum için böyle hissediyorum mi yoksa normal bi durum mu? Siz bırakır mıydınız uzak kalmak istemiyorum ama bi yandan bi günlük nefeste almak istiyorum 🙄 ( emmeyi sütüm bittiği için bırakalı 2 3 hafta oldu)