Merhaba dün 1 aylık oldu bebeğim geceleri bile uykusunda da ıkınıyor 2 gündür kakasını yapamıyor mama vermiyorum sadece emiyor ıkınırken ağlıyor çok üzülüyorum biogaia damla kullanıyoruz, masaj yapıyorum ama faydası yok bayramdan dolayı doktor yok acilde ne kadar ilgilenir bilmiyorum gün içindee devaö ederse mecbur acile götürcem kabızlık şle nasıl baş ediyorsunuz?