Yesimeliz84 Kizlar isilik boyun bolgeleri ve sacli derisinde var kizimin hergun dus arti gulsuyu kullaniyorum baska ne surebilirim artiyor
Yigidoo Yesimeliz84 Benim oglumunda boyun ve kollarinda var. Gunde en az 2 kere sampuansiz yikiyorum mustelanin stelatopia kremi var doktorumuz bunu kullan dedi kullaninca geciyo ama bi kere surmesem yine oluyo. Ben de care bulamadim
Mavi666 Yesimeliz84 benim de bebeğimde çok var. Serinde turunca geçiyor. Az giydirin serinde tutun oda sıcaklığı 22-24 derece arası olsun. İyileşir o zaman kendiliğinden.
ecemm-6161 Yesimeliz84 al benden de o kadar canım ya giydiriyorum her yer açık evde Ya tek zıbın var ama inş geçer
MrsNur Ben 100% doğal Gül suyu sürüyorum her yıkadıktan sonra temiz cildine, ertesi gün azalıyor ve kayboluyor neredeyse
Mavi666 Selin3244 serin ortamda tutmak en güzel çare hemen geçiyor ince az giydirin. Odası serin olsun. Geçecek hemen.
Selin3244 Mavi666 bi zibin bi elbise giydiriuorum cokmu acaba terliyor ama havada bi dengesiz esiyor bazen
Mavi666 Selin3244 bence çok, zıbın yeter. Ben bazen sadece bebek beziyle bırakıyorum. Hava çok sıcak. Kafasına eline yüzüne su döküyorum. Bebeklerimiz serinlik seviyor napalım.
bluekoala Yesimeliz84 günde 2 kez öğlen ve aksam yıkıyorum. Pamuklu bezle sürekli sil ve sürekli sudocrem sürdüm hemen gecti